Monday 28 February 2011

SI KECIK COMEL :)


nama dye ASTAR IZZAT, bpk dye aku tak twu spe nama, HAHA, umur dye pon aku kurang pasti brape, aku rasa dlm stahun lbih kot, hehe, hari isnin smpai jumaat kerja aku mengadap budak nieh jerrr, dye dtg umah aku pkul 7 pg, mklumlah mk dye ckgu, hehe, kne g skola awl, aku jerr yg tak pyh g skola da, HAHA, dye dduk rumah aku smpai ptg, lbih kurang kul 3 lbih bru mk dye amek, aku tak kesah nk menjaga bdk nieh, HAHA, best jgak, melayan bdk kecik dr melayan org besar, HAHA, sng jerr, dye tdor aku maen lptop, dye bngon aku jaga dye sbb mk aku nk masak, takpe, ap salahnya tlg mak en? HAHA, dr aku tak buat ap, baek aku melayan bdk nieh, kalau aku bosan bosan aku snap gmbar dgn bdk nieh pkai webcam, HAHA, dye pon sronok bergambar, cehh, HAHA :)

1 comment:

  1. untung lah,,,dah adew pengalaman jaga bdax kecil,,,, x susah bini nnty,,,,

    ReplyDelete