Monday 28 March 2011

last day :)

ermm semalam larh hari last aku berkhidmat di BILLION MANJUNG, hehe, sedih aderr gembira pon aderr, ermm sedih bkn aperr, lpas nieh da tak dpt da nk dgar lgu lgu kat BILLION yg 'best best' tuhh, tak dpt nk,gelak gelak dgn supervisor daaa, dye pon da grak KL da, rindu nak dengar ayat mrepek dye da HAHA, smlm last day kitaorang kemas barang naek atas tuhh rasa mcm taknak jerr naek sbb taknak tinggalkan FAIR tuhh, seronok woo sepanjang kitaorang keje situhh, gelak tawa dgn staff staff situhh, dpt bnyak pengalaman dalam perniagaan, seronok wooo, boleh  belajar cara berniaga, nak tarik minat pelanggan, belajar mencari keuntungan, mencari hasil jualan larh, lgpon mcm mcm kerenah dan gelagat pelanggan kat situhh,  20 hari di BILLION memberikan seribu satu erti kepada aku, dpt kawan baru, :) semuanya baik baik woo, lgpon setiap hari aku  dpt tengok NIKON idaman HAHA, *cehh idaman tak boleh belah, mne taknyerr da kdai camera tuhh dpn tmpat aku jerr, mmg mengadap mnde tuhh larh, geram jerr tengok, tp apakan daya, aku masih tidak mampu memiliknya :( tp takpe, suatu hari nnti pasti aku akan dapat walaupun ramai orang telah merasainya :) i will prove it.


 haris syahmi syed abid :)

 supervisor :)

last day :)

last day sales ;)

abid kak ika syed 

kak ika syed 


bahagian dompet 50% pada hari biasa tp menjadi 60% less pada 3 hari terakhir

tali pinggang 70% pada hari biasa tp menjadi 80% less pada 3 hari terakhir 

bahagian dompet 70% less pada hari biasa tp menjadi 80% pada 3 hari terakhir 

bahagian sling bag 50% less sehingga hari terkahir



semua nieh akan menjadi kenangan terindah aku sepanjang aku kerja kat sini :) tp takpe, bulan 5 nieh INSYAALLAH aku kerja lg kt BILLION sbb FAIR yg sama akn turun lg, tp kt tmpat laen larh, bkn kt dpn kdai kamera tuhh da, hehe *nk tgk kamera jerr, bkn nk keje sgt HAHA, anyway thanks to HALIM, ABANG PRABU, dan supervisor *nama supervisor tak twu, HAHA :)

5 comments: